Gün 57 : Flamenco'ya Dönüş

Gün 57 : Flamenco'ya Dönüş

İlk izleri 2-3 yaşından bende dansın. Çocukluğumu düşündüğümde, hep bir 'yarışmalara katılma, gösteriye çıkma, dans eden diğerleriyle grup kurma' çabaları içinde bir Melis geliyor gözüme. 

Maalesef üniversite ile birlikte uzaklaştım ruhuma çok çok derinden ulaşan bu işten. Üniversite 1'de Flamenco yapan erkek dansçı ilanları hazırladım okula asmak için; sonra önce bir derslerini gör bak bakalım ikisini yürütebiliyor musun, talepleri üstüne tamam dedim, bekleyeyim. Sonra bu bekleme hiç bitmedi, aldı götürdü hayat.

Fakat şimdi, gerçekten ruhuma ekilmiş bir tohum olduğunu düşündüğüm bu dansa, müziğe geri dönüyorum. Özgürlük gibi bir şey bu, herkesin tatması gereken... 


Son Flamenco gösterisi bu idi bende... 

Sevgili gibi özledim; kavuştuk. :)


*


Yorumlar

Popüler Yayınlar